Adopteer Gizella néni

Gizella néni
21-08-1950
73

Gizella werd geboren in Bátyú op 21 augustus 1950. Na haar schooltijd werkte zij als administratief medewerkster bij de spoorwegen. Daar ontmoette zij haar man die treinconducteur was. Ze trouwden en gingen wonen in het dorpje Csongor. Ze kregen twee kinderen. Haar man kreeg in 2011 keelkanker na een zware lijdensweg stierf hij aan deze ziekte. Gizella verhuisde weer naar Bátyú. Na haar pensioen werkte ze nog drie jaar in Tsjechië. Tijdens de coronapandemie kreeg zij een Anti-Covid injectie. Drie weken later kreeg zij een herseninfarct en ging daarvoor in Hongarije voor een behandeling naar het ziekenhuis. Haar kinderen waren inmiddels verhuisd. Haar zoon ging in Duitsland wonen en haar dochter in Hongarije. Via haar familie kwam zij in contact met Jenö. Na een kennismakingsgesprek verhuisde zij naar Rehoboth. Ze is heel blij en dankbaar dat dit zo gelopen is. Haar hobby is wandelen. Ze bidt veel en dankt God dagelijks voor Zijn zorg.

Met mijn bijdrage help ik de allerarmsten in Oekraïne.

Donateur:* JaNee
Aanhef:* Dhr.Mevr.Fam.
Bedrijf/Instantie:
Voorletter(s):*
Tussenvoegsel:
Achternaam:*
Adres:*
Postcode:*
Plaats:*
E-mail adres:*
Telefoon:*
Opmerking: