Gelukkig is Theri néni al geadopteerd

Dossier:
Voornaam:
Achternaam:
Roepnaam:
Geboorte datum:
Leeftijd:
DS-000095
Therizia
Vass
Theri néni
13-02-1937
87

Therizia werd geboren op 13 februari 1937 in Beregrákos Na haar schooltijd verhuurde ze zich als arbeidster op een kolchoz. Een kolchoz was een collectieve boerderij ten tijde van de Sovjet-Unie. In 1959 trouwde zij met Nass Sandor. Hij was toen bouwvakker en 39 jaar oud (17 jaar ouder dan Therizia). Ze kregen twee kinderen. Een zoon en een dochter. Van haar verdere leven is niet zoveel bekend. Ze kende vreugde en verdriet. Haar zoon stierf aan kanker en in 2020 is haar man Sandor overleden. Haar dochter was intussen verhuisd naar Hongarije. En zo bleef Therizia alleen over. Intussen woonde zij in het dorpje Rakosh. Op 1 september 2020 was het een vreugdevolle dag voor haar. Ze kwam op die datum in Rehoboth wonen. Ze geniet enorm van alle mensen om haar heen. Regelmatig heeft zij telefonisch contact met haar dochter in Hongarije. Het is een heel dankbare vrouw.

Met mijn bijdrage help ik de allerarmsten in Oekraïne.

Donateur:* JaNee
Aanhef:* Dhr.Mevr.Fam.
Bedrijf/Instantie:
Voorletter(s):*
Tussenvoegsel:
Achternaam:*
Adres:*
Postcode:*
Plaats:*
E-mail adres:*
Telefoon:*
Opmerking: