Adopteer Ernö bácsi

Ernö bácsi
06-03-1956
68

Ernö werd geboren op 3 augustus 1933 te Nagydobrony. Hij had een goede baan als onderdirecteur bij een treinstation. Hij trouwde in 1982. Ze kregen helaas geen kinderen in dit huwelijk. Zijn vrouw werd ziek en kreeg slokdarmkanker. Ze ging naar het ziekenhuis voor een ingrijpende operatie. Tot groot verdriet van Ernö lukte de operatie niet en zijn vrouw stierf. Drie dagen na de dood van zijn vrouw kreeg Ernö een herseninfarct. Hierdoor kan hij slecht lopen. Het gevolg daarvan is dat hij gedegradeerd werd op zijn werk. Na een lange tijd toen hij niet meer kon werken zocht hij contact met Jani (OZO-medewerker) om informatie over Rehoboth. Nu woont hij tevreden in dit mooie huis en geniet dagelijks van de zorg om hem heen. Alles is schoon en het eten is prima! Hobby? Ja ik zou wel willen pingpongen!

Met mijn bijdrage help ik de allerarmsten in Oekraïne.

Donateur:* JaNee
Aanhef:* Dhr.Mevr.Fam.
Bedrijf/Instantie:
Voorletter(s):*
Tussenvoegsel:
Achternaam:*
Adres:*
Postcode:*
Plaats:*
E-mail adres:*
Telefoon:*
Opmerking: