Gelukkig is Katalin al geadopteerd

Katalin
22-10-1940
83

In het gezin Palágyi werd op 22 oktober 1940 in het dorpje Eszeny een klein meisje geboren. Haar ouders gaven haar de naam Katalin. Ze was het vierde kindje, maar helaas waren 2 van haar oudere broertjes al op zeer jonge leeftijd oveleden. Ze bracht haar jeugd door in haar geboortedorp, waar ze ook na haar huwelijk in 1960 met Miklós Krájnyik bleef wonen. Ze ontvingen 2 dochters, Éva en Mária. Katalin vond werk op het stadshuis van Eszeny, waar ze eerst als secretaresse werkte. Later klom ze op tot verantwoordelijke voor de plaatselijke militaire zaken. Na bijna 35 jaar op het stadshuis gewerkt te hebben, kon ze op 58-jarige leeftijd met pensioen. Na het overlijden van haar echtgenoot in 2009 bleef ze alleen als weduwe achter. Haar ene dochter is getrouwd en woont in Hongarije, de andere dochter behoeft permanent medische zorg. In november 2021 vond deze oudere dame een plaatsje in verzorgingshuis „Rehoboth”. Wij wensen haar alle goeds toe voor het toekomende!

Met mijn bijdrage help ik de allerarmsten in Oekraïne.

Donateur:* JaNee
Aanhef:* Dhr.Mevr.Fam.
Bedrijf/Instantie:
Voorletter(s):*
Tussenvoegsel:
Achternaam:*
Adres:*
Postcode:*
Plaats:*
E-mail adres:*
Telefoon:*
Opmerking: