Adopteer Ilonka

Ilonka
13-05-1945
78

Ilonka werd geboren op 13 mei 1945 in Kistárkány in Tsjecho-Slowakije. Ze groeide voorspoedig op en ging na de lagere schooltijd werken in een bakkerij. Ze trouwde in 1977 met Maklári János (B 012) en kregen tot hun groot verdriet geen kinderen. Het echtpaar verhuisde om familiale redenen naar Szürte in Oekraïne, maar hier ging het bergafwaarts met de gezondheid van Ilonka. Ze moest vele malen geopereerd worden hetgeen haar maakte tot een zwakke vrouw die veel verzorging nodig had. Na alweer een operatie in het ziekenhuis van Nagydobrony kwamen zij en haar man in contact met de directie van verzorgingshuis ‘Rehoboth’ waar ze nu dankbaar hun oude dag doorbrengen. Ilonka ligt vanwege een auto-immuunziekte bijna altijd op bed en is erg zwak.

Met mijn bijdrage help ik de allerarmsten in Oekraïne.

Donateur:* JaNee
Aanhef:* Dhr.Mevr.Fam.
Bedrijf/Instantie:
Voorletter(s):*
Tussenvoegsel:
Achternaam:*
Adres:*
Postcode:*
Plaats:*
E-mail adres:*
Telefoon:*
Opmerking: