Financiële adoptie

Financiële adoptie is één van de manieren om ouderen in verzorgingshuis “Rehoboth” doelgericht te helpen. De kosten om een oudere in “Rehoboth” te verzorgen zijn hoog. Daarom is financiële adoptie een belangrijk project van Stichting OZO.

Financiële adoptie houdt in dat u periodiek een bedrag aan Stichting OZO overmaakt, waarmee levensonderhoud voor een oudere wordt betaald. De ontvangen bedragen worden voor 100% besteed aan de algehele verzorging van de bewoner. De adoptieoudere zal in overleg met u worden aangewezen. De oudere zal in aanmerking komen voor adoptie n.a.v. opnamedatum in verzorgingshuis “Rehoboth”.

• Hoe word ik op de hoogte gehouden?
  • Kan ik corresponderen?
  • Kan ik de oudere bezoeken in Rehoboth?
  • Ben ik de enige sponsor van een oudere?
  • Wat gebeurt er als ik stop met sponsoring?
  • Hoe weet ik dat de hulp goed terecht komt?
  • Hoe wordt mijn geld besteed?
  • Hoe lang ontvangt een oudere de hulp?
  • Wat gebeurt er als een oudere overlijdt?
  • Wat kost het om een oudere te adopteren?
  • Voordeel
  • Contactpersoon van het adoptieplan
Klik hier als u mee wilt doen met het adoptie project óf om een informatiepakket aan te vragen. U krijgt dit informatiepakket zo snel mogelijk thuisgestuurd.