Gelukkig is Etelka néni al geadopteerd

Dossier:
Voornaam:
Achternaam:
Roepnaam:
Geboorte datum:
Leeftijd:
DS-000092
Etelka
Komonyi
Etelka néni
21-07-1940
83

Etelka Komonyi werd geboren op 21 juli 1940 in Barkaszó. Zij voltooide haar middelbare schoolstudies aan de scholen Barkaszó en Bátyu. Na haar schooltijd werkte ze drie jaar bij een bedrijf in Szürte. Ondertussen ontmoette ze haar toekomstige echtgenoot en in 1960 trouwde ze met Lajos Komonyi, een inwoner van Kisdobronyi. Ze verhuisden naar Kisdobrony en kregen twee zonen. Gedurende tien jaar was haar belangrijkste bezigheid het opvoeden van kinderen. Vanaf 1970 werkte ze als secretaresse op de collectieve boerderij. Naast haar werk studeerde zij drie jaar aan de Munkács Agricultural Technical College, waar ze een graad in agronomie behaalde. De twee zonen stichtten een gezin en de ene verhuisde naar Csapar en de andere naar Hongarije. Haar man stierf in 2003 aan een hartaanval. In 2020 kreeg haar zoon een hartaanval zonder enige voorafgaande tekenen en stierf. De dood van haar zoon heeft haar tol geëist. Ze heeft dit niet kunnen verwerken. Zij heeft de afgelopen jaren twee grote chirurgische ingrepen ondergaan. Vanaf maart 2022 woont zij in lRehoboth.

Met mijn bijdrage help ik de allerarmsten in Oekraïne.

Donateur:* JaNee
Aanhef:* Dhr.Mevr.Fam.
Bedrijf/Instantie:
Voorletter(s):*
Tussenvoegsel:
Achternaam:*
Adres:*
Postcode:*
Plaats:*
E-mail adres:*
Telefoon:*
Opmerking: